logo-vida1

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Διαβάστε τις παρακάτω ερωτήσεις/απαντήσεις

Για ποιο λόγο χρειάζεται να ασφαλίσω την υγεία μου;

1. Γιατί την υγεία μας δεν πρέπει να τη θεωρούμε δεδομένη.

2. Για να αντιμετωπίσουμε απρόβλεπτα περιστατικά της υγείας μας πιο άμεσα και με την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών.

3. Για να μην ανησυχούμε για το πολύ υψηλό κόστος περίθαλψης στα ιδιωτικά νοσοκομεία.

4. Για να έχουμε την κατάλληλη υποστήριξη και να νιώθουμε σιγουριά σε οποιοδήποτε περιστατικό της υγείας μας, όσο σοβαρό και αν είναι.

5. Γιατί αν θελήσουμε να ασφαλιστούμε αφού μας έχει συμβεί κάτι, δε θα είναι το ίδιο εύκολο.

Με ποιο τροπο μπορώ να ασφαλιστώ στην Vida;

Μπορείτε να ασφαλίσετε την υγεία σας με ένα απλό τηλεφώνημα στο 211-211-9801.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας περιγράψετε με ειλικρίνεια την κατάσταση της υγείας σας, καθώς και όλα τα περιστατικά ,εάν είχατε στο παρελθόν.

Για να ασφαλιστώ πρεπει να κάνω ιατρικές εξετάσεις;

Eάν είστε κάτω των 45 ετών, το μόνο που χρειάζεται είναι η συμπλήρωση του ιατρικού ερωτηματολογίου.

Εάν είστε άνω των 45 θα χρειαστεί προασφαλιστικός έλεγχος χωρίς καμμία επιβάρυνση.

Σε ποια νοσοκομεία με καλύπτουν τα προγράμματα της Vida;

Η Vida συνεργάζεται με όλα τα νοσοκομεία μέσω των Ασφαλιστικών Εταιριών.

Συνεργαζόμενα ιδιωτικά νοσοκομεία στην Ελλάδα

Όλα τα δημόσια νοσοκομεία στην Ελλάδα

Όλα τα νοσοκομεία στο εξωτερικό

Εάν έχω ποσό απαλλαγής στο συμβόλαιο μου μπορώ να χρησιμοποιήσω και κάποιον άλλο φορέα αντί να καταβάλλω εγω το ποσό; Π.χ ΕΟΠΥΥ ή καποιο ομαδικό μου ασφαλιστήριο;

Για την καταβολή της δικής σας συμμετοχής υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε αυτόν που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας. Πιο συγκεκριμένα η καταβολή μπορεί:

α) Να γίνει απευθείας από εσάς.

β) Σε περίπτωση που είσαστε ασφαλισμένοι σε κάποιο δημόσιο ταμείο ή φορέα να γίνει εν μέρει ή εξολοκλήρου κάλυψη από αυτόν. Εάν το δημόσιο ταμείο/φορέας συνεργάζεται με το νοσοκομείο δεν απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά σας. Σε αντίθετη περίπτωση, θα εξοφλήσετε εσείς το ποσό της συμμετοχής σας στο νοσοκομείο και θα το λάβετε πίσω από το δημόσιο ταμείο/φορέα.

γ) Σε περίπτωση που διατηρείτε κάποια άλλη ασφάλιση ιδιωτικού φορέα (π.χ. εταιρικό ασφαλιστήριο) μπορεί να γίνει εν μέρει ή εξολοκλήρου κάλυψη από αυτόν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα καταβάλετε το ποσό συμμετοχής σας στο νοσοκομείο και στη συνέχεια, ανάλογα με το περιστατικό και τους όρους της ομαδικής σας ασφάλισης, θα το λάβετε πίσω από τον ιδιωτικό φορέα.

Σε περίπτωση που είμαι ήδη πελάτης σε άλλη εταιρεία και επιλέξω να αγοράσω πρόγραμμα από την Vida και να σταματήσω το πρόγραμμα της άλλης εταιρίας, θα ισχύουν από την αρχή οι περίοδοι αναμονής μου στο καινούριο ασφαλιστήριο πριν αρχίσει η κάλυψή μου, ή ισχύει κάποια διαφορετική μεταχείριση;

Στις περισσότερες εταιρίες γίνεται άρση των αναμονών και ο πελάτης παίρνει όρο συνέχειας της ασφαλισιμότητας του από την προηγούμενη εταιρία, εκτός της περίπτωσης ύπαρξης, βαριάς προυπάρχουσας πάθησης.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας;

Η διαδικασία αποζημίωσης σχεδιάστηκε έτσι ώστε από την αρχή μέχρι το τέλος να είναι απλή, χωρίς γραφειοκρατία.

Η καταβολή της αποζημίωσης γίνεται, ανάλογα με την περίπτωση και το νοσοκομείο που θα επιλέξετε, είτε απευθείας από την Ασφαλιστική Εταιρία στο νοσοκομείο ή απολογιστικά, με κατάθεση στον λογαριασμό σας.

Αν η αποζημίωση γίνει απολογιστικά, θα χρειαστεί να στείλετε ταχυδρομικά τα απαραίτητα δικαιολογητικά που αφορούν τη νοσηλεία καθώς επίσης φωτοτυπία ενός λογαριασμού σας για την ταυτοποίηση των στοιχείων.

Ο χρόνος αποζημίωσης δεν ξεπερνά στις περισσότερες περιπτώσεις τις 10 εργάσιμες μέρες. Μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία της διαδικασίας αποζημίωσής σας, στο τηλέφωνο 211-211-9801.

Ποια προγράμματα ασφάλισης υγείας διαθέτει η Vida;

Η Vida διαθέτει πληθώρα προγραμμάτων ασφάλισης υγείας, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να παραλάβω το συμβόλαιό μου;

Θα παραλάβετε το συμβόλαιό σας σε δύο εργάσιμες με courier, στο χώρο που επιθυμείτε, χωρίς καμία επιβάρυνση, ή μπορεί να σας κάνει την παράδοση του συμβολαίου πιστοποιημένος Ασφαλιστικός Σύμβουλος ώστε να σας βοηθήσει στην κατανόηση των όρων.

 

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Στην Vida μπορείτε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας εύκολα και γρήγορα, χρησιμοποιώντας την ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων που παραλαμβάνετε ταχυδρομικά ή ηλεκτρονικά.

Επιλέξτε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής σας εξυπηρετεί:

Ηλεκτρονικά / Ε-banking

Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής:

Ηλεκτρονικά:

Μέσω του easypay.gr της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Μέσω του livepay.gr της ΤΡΑΠΕΖΑΣ EUROBANK
Μέσω του simplepay.gr της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

Μέσω της υπηρεσίαςe-banking της τράπεζάς σας:

Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία
Για την  ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία
Για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία
Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία